sobota, 16 czerwca 2012

Existence - ostatni

Facebook głosi, że w kioskach podobno można znaleźć czerwcowy numer Existence'a.
Zrobiłam do niego kilka ilustracji, ale nawet nie mam pewności czy się ukazały. Jeśli tak...to moja zaległa wypłata dobiła do pełnych 3000zł.
Chyba żadnej pracy nie będę wspominać tak źle i jeśli kiedykolwiek ktoś dostanie propozycję współpracy od ludzi prowadzących to pismo to mam jedną radę - nie przyjmujcie jej!
Myślę, że pod moimi słowami mogą się podpisać wszyscy, którzy przez ostatnie 1,5 roku byli związani z tworzeniem magazynu.
To smutne, że żyjemy w kraju w którym pracodawca wykorzystuje swoich pracowników i wydaje mu się, że jest bezkarny...Na szczęście są środki prawne, które zweryfikują to dobre samopoczucie państwa M.



A to moje ostatnie ilustracje:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz